Rock for People mění vizuální identitu

Rock for People mění vizuální identitu

Festival Rock for People, který se za poslední léta stal leaderem tuzemské hudební scény, oslaví následující letní sezónu jubilejní 30. narozeniny. K tomuto výročí si nadělil novou vizuální identitu, která odráží jeho jasnou profilaci na trhu, silnou vizi a sebevědomou prezentaci. Novou podobu dostalo i ikonické RfP logo. Pro naše fanoušky je Rock for People každoročním ‚dobitím baterek‘ ve světě moderní energické rockové hudby. Naší snahou bylo co nejautentičtěji zachytit esenci festivalu a moderní formou ji předat potenciálním návštěvníkům,” říká Luděk Motyčka, Marketing & Booking Director společnosti Ameba Production, která festival Rock for People organizuje. 

Pořadatelé festivalu kromě nového vizuálu představili i prodloužený termín oslav 30. narozenin z původního třídenního termínu. Na návštěvníky čeká v hradeckém Parku 360 čtyřdenní nabitý program od 11. do 14. června 2025.

 

Nový grafický design pochází z dílny slovenského Studia Echt, které se hned od prvního setkání s týmem Rock for People perfektně naladilo na stejnou vlnu a zhmotnilo jeho představy o nové tváři festivalu. "Príbeh festivalu Rock for People za 30 rokov jeho existencie je inšpirujúci a sme nadšení, že môžeme byť súčasťou jeho novej etapy. Okrem toho, ako sami milujeme hudbu je pre nás táto spolupráca obohacujúca úrovňou profesionality, s ktorou k organizácii festivalu tým RFP pristupuje. Rovnakú energiu aj profesionalitu sme sa pokúsili priniesť do vizuálnej a komunikačnej stránky festivalu a pripraviť ho na ďalšiu dekádu rastu,” říká Jakub Ptačin, Founder & Director Studia Echt a dodává: “Nevieme sa dočkať, ako to celé spolu zahrá v roku 2025 v Parku 360 v Hradci Králové!” 

Témata

Lukáš Zima

Lukáš Zima

Fotograf a redaktor

Hlavní fotograf a redaktor PROMUZIKU.cz zaměřující se převážně na dokumentování koncertů a backstage. 

Přečtěte si také